W porównaniu z marcem tego roku sprzedaż Newsweek Polen w kwietniu b.r. była mniejsza o 8,43% (-8,43%), co równało się przeszło 10 000 (SIC!) sprzedajnych egzemplarzy mniej. Różnica pomiędzy kwietniem 2015 a kwietniem 2016 to 4,18%, oczywiście na minusie - 4,18% Newsweek "P" - czyli spadek. Krach Newsweeka powinien radować tym bardziej, że Newsweek "P" wyprzedził w miesięcznym zestawieniu - w tej niechlubnej konkurencji - tygodnik Wprost, który w ciągu roku stracił - 34,71%. To może oznaczać (symptom), że Newsweek "P" pod Lisem poniewczasie wkroczył na tę samą drogę prowadzącą do upadku.
Czy jeśli ten trend miesięczny utrzyma się, to pod koniec roku Newsweek "P" będzie czytany tylko w ambasadzie niemieckiej oraz po konsulatach niemieckich, jak również w podupadłych biurach poselskich posłów należących do partii z których żadna nie jest polska? Zobaczymy. Trzymajmy kciuki.
***
A teraz reklamy.