szpak80 szpak80
267
BLOG

Mikke stracił immunitet. Spoliczkowanie współpracownika bezpieki - Boniego (PO)

szpak80 szpak80 Polityka Obserwuj notkę 4

Taki news.

Dzisiaj PE odebrał immunitet poselski Mikkemu. W związku z: "Kiedy w czasie debaty ws. ustawy lustracyjnej (w 1992 roku) Boni wypierał się, że był agentem SB i wyzywał mnie od idiotów, dałem mu słowo i go dotrzymałem. Przyznał się potem, że był agentem, od początku miałem rację" - mówił Korwin-Mikke.

Dodał, że uderzył go w "dyskretnym miejscu", zatem nie spodziewał się, że Boni "pobiegnie z tym zaraz do mediów".

O sprawie odebrania immunitetu za spoliczkowanie tajnego współpracownika komunistycznej bezpieki Boniego, poinformowała Róża Thun, jak Boni reprezentująca Platformę Obywatelską i tym podobne.

 

Mikkemu odebrano immunitet. Spoliczkowanie tajnego współpracownika komunistycznej bezpieki - Boniego

 Zdaje się, że na tyle zgodne, że sam Mikke głosował "za". Brak informacji czy za odebraniem immunitetu głosował tajny współpracownik komunistycznej Służby Bezpieczeństwa (SB) - Michał Boni (PO).
 

szpak80
O mnie szpak80

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka